ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
ძალიან
კარგი
10
|
საშუალოზე
მაღალი 9-8
|
საშუალო
7-6
|
დაბალი
5-1
|
ჯგუფის
მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის
მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო
კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად
გადანაწილდა
|
სამუშაო
ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო
ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად
გადანაწილდა
|
სამუშაო
არ იყო ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილებულა
|
ურთიერთქმედებისა
და აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ
საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
არ
გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
დროის
ლიმიტი
|
საუკეთესოდ
იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად
იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ
იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის
ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო
პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
|
ჯგუფის
თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს
შორის ძირითადადპოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები იყო
|
მხოლოდ
ერთიორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებსშორის
ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის
წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი
გარემო
|
პრეზენტაციის
შეფასების რუბრიკა
1
|
პრეზენტაცია
პასუხობს სათაურს
|
1
|
2
|
ფლობს
აუდიტორიას
|
1
|
3
|
თემა არ სცილდება
შინაარსის ფარგლებს
|
1
|
4
|
სწორად
ჩამოთვლის მნიშვნელოვან ისტორიულ მოვლენებს
|
1
|
5
|
გამოაქვს
სწორი დასკვნები
|
2
|
6
|
აფასებს
ისტორიული მოვლენის მნიშვნელობას და შედეგებს
|
2
|
7
|
თვალსაჩინოებას
იყენებს მიზნობრივად
|
1
|
8
|
იცავს
დროის ლიმიტს
|
1
|
არსებობს სხვადასხვა ტიპის და დანიშნულების შეფასების
სქემები. მასწავლებელი ქმნის და იყენებს მათ და იმისდა მიხდვით, რას ისახავს მიზნად
კონკრეტული შფსბა. განასხვავებენ ანალიტიკურ ,ჰოლისტურ, ზოგად და კონკრეტულ შეფსების
სქქმას. 

შეფასების შექმნა სასწავლო მიზანზეა დამოკიდებული
![]() |
|||
![]() |
|||
ანალიტიკური შეფასების
სქემა
გაკვეთილის მიზანი
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
მოსწავლემ გაარჩიოს/დააჯგუფოა
აღდგენადი და არააღდგენადი ბინებრივი რესურსები იმსჯელოს ნარჩენების ბუნებაში დატოვების შედეგებზე, გაანალიზოს საყოფაცხოვრებო ნარჩენების მეორადი
გამოყენების გზები
|
1. მოსწავლე, გაარჩეევს /აჯგუფებს არდგენად
და არაარდგენად რესურსებს
2. მოსწავლე მსჯელობს ნარცენების
ბუნებაში დატოვების შედეგებზე
3. მოსწავლე ჩამოთვლის საყოფაცხოვრებო
ნარჩენების მეორადი გამოყენების გზებს, აანალიზებს მათ მნიშვნელობას
|
ანალიტიკური შეფასების
სქემა
კრიტერიუმები
|
1-3
|
4-6
|
7-8
|
9-10
|
მოსწავლე განარჩევს/ აჯგუფებს აღდგენად
და არააღდგენად ბუნებრივ რესურსებს
|
ვერ განარჩევს/ვერ აჯგუფებს
|
განარჩევს აღდგენად ად არააღდგენდ
ბუნებრივ რესურსებს, დაჯგუფებისას უშვებს შეცდომებს
|
სწორად განარჩევს/აჯგუფებს არდგენად
და არააღდგენდ ბუნებრივ რესურსებს
|
განარჩევს და არგუმენტირებულად აჯგუფებსაღდგენად
და არააღდგენად ბუნებრივ რესურსებს
|
მოსწავლე მსჯელობს ნარჩენების ბუნებაში
დატოვების შედეგებზე
|
ვერ არწერს საყოფაცხოვრებო ნარჩენების
ბუნებასი დატოვების შესახებ
|
მსჯელობს ამატუ იმ საყოფახცხოვრებო
ნარჩენების დატოვების შედეგებზე
|
მსჯელობს აანალიზებს და აფასებს,ამათუ
იმ საყოფახცხოვრებო ნარჩენების დატოვების შედეგებზე
|
მსჯელობს აანალიზებს და აფასებს,ამათუ
იმ საყოფახცხოვრებო ნარჩენების დატოვების შედეგებზე, მოყავს მაგალითები
|
მოსწავლე მსჯელობს საყოფაცხოვრებო
ნარჩენების მეორადი გამოყენების გზებსა და
მათ მნიშვნელობაზე
|
არასწორად მსწელობს საყოფაცხოვრებო
ნარჩენების მეორადი გამოყენების შესაძლებლობაზე
|
ზოგადად მსჯელობს საყოფაცხოვრებო
ნარცენების გზებსა და მნიშვნელობაზე
|
მსჯელობს საყოფაცხოვრებო ნარცენების
გზებსა და მნიშვნელობაზე ბინებრივი რესურსების დაზოგვის მკუთხით
|
მსჯელობს საყოფაცხოვრებო ნარცენების
გზებსა და მნიშვნელობაზე ბინებრივი რესურსების დაზოგვის მკუთხით,მოყავს არგუმენტები
|
ჰოლისტური შეფასების სქემა
დავალების მოთხოვნას პასუხობს სრულად.
აზრი მკაფიოდ და თანმიმდევრულად არის გადმოცემული. გრამატიკა და ლექსიკა თანმიმდევრუად
მხოლოდ ზოგ სემტხვევაშია. შეცდომების რაოდენობა უმნიშვნელოა
|
9-10
|
დავალების მოთხოვნას პასუხობს ნაწილობრივ,
აზრი ტანმიმდევრულად ზოგ სემთხვევასია გრამატიკა
და ლექსიკა მოთხოვნაზე მარტივია. შეცდომები ზოგ სემთხვევაში ხელს უსლის აზრის გაგებას
|
6-7
|
დავალების მოთხოვნას პასუხობს მცირედ.აზრის
გაგება ცირს. წინადადების უმეტესობაში არის გრამატიკული და ლექსიკური შეცდომები
|
4-5
|
ნაწეი დავალებას არ პასუხობს, აზრის
გარჩევა სეუზლებელია,ან ფურცელი ცარიელია
|
1-3
|
ზოგადი შეფების
სქემის ნიმუში
ინფორმაციის მოძიების შეფსება
თარიღი
|
||||
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|
||
|
ინფორმაციის წყაროების არჩევა
0-3
|
მოძიებული ინფორმაციის კვლევის მიზანთან
შესაბამისობა
0-4
|
მოძიებული ინფორმაციის ორგანიზება
0-3
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა
10
|
1,
|
|
|
|
|
2,
|
|
|
|
|
3,
|
|
|
|
|
...
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment